پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1756
نویسنده : محمود احمدنژاد

نظام ارزشیابی کیفی و توصیفی ؛دانش‌آموزانی را که در خرداد نمره نیازمند تلاش بیشتر کسب کرده باشند را با یک فرصت مجدد در شهریور مورد ارزیابی قرار می‌دهد و مجددا مورد بررسی قرار می‌دهد در این فاصله معلم با یک پروژه دانش‌آموز را مجدد ارزیابی خواهد کرد و سپس در خصوص وضعیت وی قضاوت می‌کند. اگر در دو درس ریاضی و فارسی به صورت همزمان دانش‌آموزی در نوبت شهریور هم نتواند قابلیت‌های لازم را کسب کند و معلم وی را نیازمند تلاش بیشتر بداند موضوع در شورای معلمان مدرسه مطرح و براساس شرایط دانش‌آموز تصمیم‌گیری می‌شود که ممکن است مردود یا تکرار پایه باشد.


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,



ارزشیابی کیفی - توصیفی
نوشته شده در جمعه 1 خرداد 1394
بازدید : 1835
نویسنده : محمود احمدنژاد

پرسش و پاسخ های صوتی در خصوص ارزشیابی کیفی - توصیفی که توسط دکتر شکوهی و آقای جهان آرای پاسخ داده شده اند .

۱- پوشه کار چیست و چه چیزهایی در آن قرار می گیرد ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۲- در دفتر مدیریت فرایندهای کلاسی چه مواردی ثبت می گردد ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۳- نحوه ارائه بازخورد به دانش آموزان و ارائه به والدین چگونه است ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۴- در ارزشیابی توصیفی نحوه اطلاع رسانی وضعیت تحصیلی دانش آموزان به خانواده ها چگونه است ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ- جهان آرای

۵- در ارزشیابی توصیفی معلم ما باید به دنبال تحقق چه اهدافی باشد ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ- جهان آرای

۶- برخی از معلمین بعضی از محدودیت ها را مانع اجرای دقیق ارزشیابی توصیفی می دانند از جمله تراکم بالای کلاس ، دو زبانه بودن و ... نظر شما در این خصوص چیست ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۷- با توجه به اینکه این مساله بین معلمین مطرح است که ارزشیابی توصیفی باعث شده که دانش آموزان بدون اینکه شایستگی لازم برای ارتقاء به پایه بالاتر را داشته باشند ، به پایه بالاتر ارتقاء پیدا می کنند ، نظر شما در این مورد چیست ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۸- در خصوص نحوه اطلاع رسانی به والدین از طریق کارنامه دوماهانه نظر شما چیست ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۹- تفاوتهای اساسی ارزشیابی توصیفی با سایر ارزشیابی هایی که در گذشته انجام می شده در چه مواردی است ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۱۰- نگاه ارزشیابی توصیفی به جهش تحصیلی چیست ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - جهان آرای


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: پرسش و پاسخ , ارزشیابی کیفی و توصیفی , محمود احمدنژاد ,



نوشته شده در پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394
بازدید : 393
نویسنده : محمود احمدنژاد

  با سلام و احترام

  .... این نرم افزار تنها با هدف یاری بخشی به همکاران معلم و ساده سازی و سرعت بخشی به تکمیل نمون برگ گزارش پیشرفت تحصیلی –تربیتی، با صرف هزینه های زمانی و مادی شخصی دکتر بهمن قره داغی، بدون چشمن داشتی ، با همراهی انتشارات گردوی دانش ،تولید شده و رایگان در اختیار قرار گرفته است. بی تردید گام نخست با نارسایی هایی روبروست،  لطفا شما خوبان آگاه هر گونه می توانید چه در بخش فنی و چه علمی برای ارتقا نسخه های بعدی یاریگری خود را از ما دریغ نفرمایید.

مراحل استفاده از نرم افزار

  • ·         روی گزینه ی دانلود کلیک کرده و فایل نرم افزار را پیاده نمایید
  • ·         فایل را به مدیر مدرسه داده تا ابتدا از حالت فشرده در آورده و سپس روی سیستم کامپیوتری که نرم افزار توصیفی مدرسه، روی آن نصب است فایل «مدیر »را نصب و اجرا نماید.
  • ·         پس از بارگذاری ( مشخصات دانش آموز و کلاس و...) فایل« معلم »را در اختیار معلم قرار گیرد تا او با کمک راهنماهای هر بخش نسبت به تکمیل توصیف عملکرد در خانه در مدرسه در ...  اقدام کند
  • ·         پس از تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی توسط معلم و کنترل نهایی یک به یک آنها به این معنا که  آیا توصیف ها روان و گویا هست ؟ آیا توصیف ها با واقعیت یادگیری دانش آموز همخوانی دارد ؟ آیا توصیف ها به قدری بلند نیست که از مکان معین شده کارنامه خارج گردد و... فایل به مدرسه داده می شود.
  • ·         مدیر بعد از دریافت، نمون برگ «الف» را پرینت گرفته و به معلم خواهد داد .
  • ·     معلم نمون برگ «الف» را تحویل اولیای دانش آموز می نماید . تا اولیا با مطالعه توصیف معلم ، از کم و کیف عملکرد تحصیلی – تربیتی فرزند خود آگاه شده و چنانچه ضعفی در عملکرد تحصیلی-تربیتی وی مشاهده کنند قادر باشند نسبت به انجام فعالیت‌های اصلاحی یا تکمیلی خود به منظور بهبود عملکرد دانش آموز با رهنمودها و توصیه‌های معلم اقدام نمایند.

 توجه:

 ابتدا فایل راهنما را مطالعه و سپس فایل اصلی  دانلود گردد .

 دانلود نرم افزار         راهنمای استفاده از نرم افزار


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ارزشیابی کیفی و توصیفی ,



مدیر مدرسه
نوشته شده در جمعه 28 آذر 1393
بازدید : 2057
نویسنده : محمود احمدنژاد

در این کتاب مشکلاتی در رمان بیان می شود که بعد از گذشت 100 سال هنوز هم این مشکلات در مدارس وجود دارد.به شما توصیه می کنم رمان مدیر مدرسه که به دست توانای نویسنده ی بنام جلال آل احمد نگاشته شده است را یکبار بخوانید و از آن عبرت بگیریم.

با کلیک روی تصویر می توانید آن را دانلود کنید

 


:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , خواندنی ها , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: مدیر مدرسه , جلال آل احمد , محموداحمدنژاد , کتاب ,



بازدید : 1679
نویسنده : محمود احمدنژاد

روز اول                روز دوم      روز سوم      روزچهارم       روزپنجم       

جهت دانلود هر کدام از محتواها روی روز مورد نظر کلیک کنید.

با تشکر

 

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,



سبک زندگی
نوشته شده در یک شنبه 9 شهريور 1393
بازدید : 1111
نویسنده : محمود احمدنژاد

کلیپی زیبا در راستای اهمیت کتاب مطالعات اجتماعی

برگرفته از سایت aviny.com


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,



بازدید : 11965
نویسنده : محمود احمدنژاد

کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی سال تحصیلی 94- 93 جهت دانلود و استفاده همکاران

کتاب اصلی

کاربرگه ها


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "کتاب مطالعات اجتماعی" , "پایه چهارم" , "محمود احمدنژاد" ,



کتاب آناتومی بدن انسان
نوشته شده در پنج شنبه 22 اسفند 1392
بازدید : 996
نویسنده : محمود احمدنژاد

قابل استفاده برای معلمان پایه های چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "کتاب آناتومی بدن انسان" , "محمود احمدنژاد" ,



تصاویر کالبد شکافی یک گرگ جلوی چشم کودکان
نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1392
بازدید : 1395
نویسنده : محمود احمدنژاد
دورا ابتدایی یک بار معلم مان جلوی چشم ما یک قورباغه را کالبدشکافی کرد،خیلی جالب اگرچه بعضی از بچه ها ترسیده بودند و یکی دو تا هم در جا بی هوش شده بودند ولی اتفاق هیجان انگیزی بود.من که خیلی دوست داشتم. حالا.....
یک معلم دانمارکی در اتفاقی یک گرگ را جلوی چشم دانش‌آموزان در مدرسه‌ای کالبد شکافی می کند .

به نظر شما این عمل درست است یا نه؟

لطفا برای دیدن بقیه تصاویر به قسمت ادامه مطلب بروید....


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , آموزشی , ,



نرم افزار Ashampoo My Autoplay
نوشته شده در جمعه 25 بهمن 1392
بازدید : 1194
نویسنده : محمود احمدنژاد

در صورت نیاز می توانید سوالات  مربوط به دوره تولید محتوای الکترونیکی را در قسمت نظرات ذکر نمایید.

لطفا هنگام دانلود و ذکر سوال نام و نام خانوادگی و همچنین شماره پرسنلی خود را در قسمت نطرات ثبت نمایید.


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "نرم افزار Ashampoo My Autoplay" ,



فارسی ساز Storyline
نوشته شده در چهار شنبه 23 بهمن 1392
بازدید : 1304
نویسنده : محمود احمدنژاد

با سلام

فارسی ساز نرم افزار Storyline جهت استفاده همکاران قرار داده شده است.

با تشکر از همکاری جناب آقای محمد زاده

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: فارسی ساز Storyline ,



بازدید : 1601
نویسنده : محمود احمدنژاد

آشنایی با وسایل آزمایشگاهی

آشنا بودن با وسایل و ابزار آزمایشگاهی بخش مهمی از مهارت هایی است که برای هر فعالیت علمی و پژوهشی در زمینه شیمی به آن نیازمندید. در این جا اجمالاً با مهم ترین ابزارهایی که در فعالیت های علمی شیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد آشنا می‌شوید. برای آشنا شدن با نحوه استفاده از هر کدام از این وسایل روی تصویر آن کلیک کنید.

نام

کاربرد

تصویر

بشر

 

آشناییِ با وسایل آزمایشکاهیِ

از بشر استفاده‌های متنوعی می‌شود از جمله برای نگهداری و حمل و حرارت دادن مایعات و محلول‌ها.

 

آشناییِ با وسایل آزمایشکاهیِ

بطری

بطری برای نگهداری و حفظ  مواد جامد و مایع

استفاده می‌شود.

آشناییِ با وسایل آزمایشکاهیِ
آشناییِ با وسایل آزمایشکاهیِ

آبفشان

آشناییِ با وسایل آزمایشکاهیِ

آبفشان یک بطری پلاستیکی مجهز به یک لوله است که به وسیله آن لوله می توان محتوای بطری را به نقطه مشخصی پاشید.

آشناییِ با وسایل آزمایشکاهیِ

بقیه در ادامه مطلب...


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "محمود احمدنژاد""وسایل آزمایشگاهی" ,



راهبردهایی برای تدریس در کلاسهای چند پایه
نوشته شده در یک شنبه 3 آذر 1392
بازدید : 3817
نویسنده : محمود احمدنژاد

تدریس حرفه ای و تهیه ی طرح درس در کلاس های چند پایه ، مستلزم تسلط معلم به محتوا ، اهداف و راهنمای روش تدریس کلیه ی دروس دروه ابتدایی است. طرح درس ابزاری است برای این که معلمی بتواند تدریس را به صورت حرفه ای و متخصصانه ارائه کند. معلم با تهیه ی طرح درس ، به سازمان دهی و مدیریت موثر یادگیری در کلاس اقدام می کند. . داشتن طرح درس به معنای وجود اراده برای تدریس موثر و مدیریت فرایند یاددهی یادگیری است. این امر در کلاس های چند پایه که از موقعیت خاصی برخوردارند. اهمیت بیشتری دارد. داشتن طرح درس به معنای تفکر حرفه ای در باره ی موضوعی است که قرار است   تدریس شود. طرح درس ، اهداف اصلی درس ، نحوه ی مدیر یت فرایند یاددهی یادگیری ، وسایل و مواد مورد نیاز و تصمیم گیری...

بقیه در ادامه مطلب...


:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "محمود احمدنژاد""راهبردهایی برای تدریس در کلاسهای چند پایه""ماموستا""mamosta" ,



مدیریت کلاسهای چند پایه
نوشته شده در جمعه 1 آذر 1392
بازدید : 2571
نویسنده : محمود احمدنژاد

مدیریت کلاس درس در آموزش و پرورش کلاس های درس چند پایه حایز اهمیت زیادی است مدیریت کلاس درس به پیش بینی ها و روند ضروری برای ایجاد و حفظ محیطی که در آن یاد دهی و یادگیری به وضوح می پیوندد تعریف شده . هدف اولیه مدیریت کلاس اثر بخش ، کاستن از بدرفتای یا حتی ایجاد یک محیط منظم نیست. ارایه تمرین ها و فعالیت هایی که دانش آموزان را به انفعال بکشاند و سبب به هم ریختن نظم هم نگردد ، به معنای افزایش فرصت یادگیری نیست . درست ، بر عکس چنین شرایطی از فرصت های یادگیری می کاهد . این موضوع ، در کلاس های درس چند پایه در خور توجه است ، زیرا بسیاری از دانش آموزان مجبورند ساعاتی از روز را ساکت و بی هدف در گوشه ای از کلاس سپری کنند تا معلم...

بقیه در ادامه مطالب...


:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "محمود احمدنژاد""مدیریت کلاسهای چند پایه" ,



اصول آموزش در کلاس های چند پایه
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1392
بازدید : 1913
نویسنده : محمود احمدنژاد

اصول زير كم و بيش در كلاسهاي عادي نيز موضوعيت دارد اما به جهت ويژگي هاي خاص كلاسهاي چند پايه مورد تأكيد بيشتري است .

1- حداكثر بهره وري از زمان .

با توجه به اينكه دانش آموزان اين كلاسها ، بيش از يك پايه مي باشند و زمان نيز ثابت مي باشد لذا زمانبندي   فعاليت هاي  آموزشي از اهميت خاصي برخوردار است .

2- تأكيد بر عناصر اساسي تر در فرايند ياد دهي _ يادگيري.

عناصر اساسي در فرايند ياد دهي _ ياد گيري ، تدريس و ارزشيابي مي باشند و تكيه و تأكيد فعاليت هاي معلم و  دانش آموزان بايد حول محور اين دو عنصر باشد .

3- بهره گيري از روشهاي تدريس فعال

بقیه در ادامه مطلب...


:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "محمود احمدنژاد""اصول آموزش در كلاسهاي چند پايه " ,



مشکلات خاص کلاسهای چند پایه
نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392
بازدید : 5522
نویسنده : محمود احمدنژاد

اگردراداره یک کلاس معمولی باعنایت به مسائل خاص تربیتی وآموزش به عنوان یک فن وهنرقابل قبول باشد، باذکر پاره ای ازمسائل خاص کلاسهای چند پایه ، می توان به درجه اهمیت مهارت وکارآیی معلم درکلاسهای چند پایه ،   پی برد.

امامتأسفانه برای تربیت معلمان این کلاسهاتوجه وسرمایه گذاری فکری ومادی لازم صورت نگرفته است.

معلمان برای تدریس دراین گونه کلاسها بامسائل ومشکلات متفاوتی روبرو هستند که این مشکلات تأثیر بسیاری برفعالیت های آموزشی وچگونگی به ثمررسیدن آن دارد، دراینجا به برخی ازاین مشکلات اشاره می شود.


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "محمود احمدنژاد""مشکلات کلاس های چندپایه" ,



چارچوب آزمون عملكرد
نوشته شده در چهار شنبه 22 آبان 1392
بازدید : 2016
نویسنده : محمود احمدنژاد

آزمون عملكرد شامل دو بخش 1. تكاليف[1] و 2. فرم راهنماي توصيف عملكرد[2] است.

تكاليف، فعاليت‌ها يا تمرين‌هايي هستند كه دانش‌آموز به انجام آن مشغول مي‌شود تا توانايي خود در استفاده از دانش و مهارت‌ها را نشان دهد. در واقع نقش تكاليف ايجاد و انگيزه در دانش‌آموز براي نشان دادن عملكرد است.

راهنماي توصيف عملكرد فرم‌هايي هستند كه عملكرد را اندازه‌گيري و توصيف مي‌كنند. معلم با اجراي اين فرم كيفيت عملكرد دانش‌آموز را مشاهده و مورد قضاوت قرار مي‌دهد.

تكاليف و فرم توصيف عملكرد لازم است براساس هدف‌هاي يادگيري يا انتظارت آموزشي تهيه و طراحي شود. از اين‌رو معلم لازم است قبل از هرگونه اقدامي، عملكرد و نشانه‌هاي رسيدن به هدف يادگيري را به صورت روشن تعريف و مشخص كند. او پس از تعريف هدف يادگيري و نشانه‌هاي عملكرد به تهيه تكليفي مناسب طوري كه عملكرد مورد نظر را در دانش‌آموز فراخوانده و سبب شود اقدام مي‌كند. يك تكليف معمولاً داراي 1. بافت يا مسأله 2. لوازم و تجهيزات و 3. دستورالعمل اجراي تكليف است. در هر تكليف سنجش وجود بافت مسأله و نيز دستورالعمل الزامي‌آست اما لوازم و تجهيزات به هدف يادگيري و موضوع درسي وابسته است.

به ادامه مطلب رجوع کنید...


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "محمود احمدنژاد""آزمون عملکردی" ,



چه کسی خلاق تر است ؟
نوشته شده در جمعه 10 آبان 1392
بازدید : 2229
نویسنده : محمود احمدنژاد
می‌گویند در یک شرکت بزرگ ژاپنی که تولید وسایل آرایشی را برعهده داشت، یک مورد جالب اتفاق افتاد. شکایتی از سوی یکی مشتریان به شرکت رسید. او اظهار داشته بود که هنگام خرید یک بسته صابون، متوجه شده بود که آن قوطی خالی است. 

بلافاصله با تاکید و پی‌گیری‌های مدیریت ارشد کارخانه،

 


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "ماموستا""محمود احمدنژاد""خلاقیت" ,



وب سایت تخصصی کودک
نوشته شده در شنبه 4 آبان 1392
بازدید : 2497
نویسنده : محمود احمدنژاد

سایت نازک

www.nazak.ir


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , آموزشی , ,



چطور بطری را با کاشی تزیین کنیم؟
نوشته شده در یک شنبه 14 مهر 1392
بازدید : 1993
نویسنده : محمود احمدنژاد

چطور بطری را با کاشی تزیین کنیم؟      برای ساخت این بطری تزیینی از کاشی‌های کوچک استفاده کنید. بطری کاشی شده دکور نفیسی است که تقریبا با هر سبک دکوراسیون هماهنگ است.


بیش‌تر این بطری‌ها با کاشی‌های سرامیکی یا شیشه‌ای درست می‌شوند. بسته به طرحی که در نظر دارید، با این وسایل می‌توانید بطری تزیینی منحصری به وجود آورید و از آن به عنوان جاشمعی یا ظرف مخصوص نمک حمام استفاده کنید. برای جلب توجه و سنتی‌تر به نظر آمدن کاشی‌های قدیمی را با مهره، صدف‌های کوچک، سنگ یا گلدان‌های سفالی شکسته ترکیب کنید.

برای خلق این بطری کافیست ابتدا آن را در ذهن مجسم کنید.

وسایل مورد نیاز:

*بطری شیشه‌ای تمیز

*کاغذ

*مدادهای رنگی

*کاغذ گراف (الگو)


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,



آزمون هوش برای کودکان و نوجوانان
نوشته شده در جمعه 5 مهر 1392
بازدید : 2432
نویسنده : محمود احمدنژاد

آزمون هوش برای کودکان و نوجوانان

http://iq-test-for-kids.com/


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "آزمون هوش برای کودکان و نوجوانان""آزمون هوش برای کودکان""آزمون هوش " ,



بازدید : 2201
نویسنده : محمود احمدنژاد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام، شیوه نامه ارزشیابی دروس پایه ششم ابتدائی ارسال می شود...


جهت مشاهده و دانلـــــــــود بر روی لینک زیر کلیک کنیـــــــد .

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: ششم ابتدایی""نمونه ارزشیابی""ارزیابی دانش آموزان""شیوه نامه""وبلاگ ماموستا""کامل ترین شیوه نامه ارزشیابی دروس پایه ششم ابتدایی""دبستان""آموزش ابتدایی""سایت mamosta""کلاس ششم درسی""دروس ششم""ارزشیابی ششم ها و آموزش" ,



پایان نامه مقاله تجزیه و تحلیل آماری spss
نوشته شده در یک شنبه 24 شهريور 1392
بازدید : 3057
نویسنده : محمود احمدنژاد

با توجه درخواست های فراوان مدیریت وبلاگ در نظر دارد جهت رفاه حال دانشجویان این پست را تنها به پاسخگویی درباره سوالات پایان نامه مقاله تجزیه و تحلیل آماری spss قرار دهد. کسانی که در این مورد سوالاتی دارند می توانند در قسمت نظرات آن را مطرح کنند.

به امید موفقیت.     محمود احمد نژاد


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: پایان نامه مقاله تجزیه و تحلیل آماری spss ,



تست هوش تصویری
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 2961
نویسنده : محمود احمدنژاد

کتاب تست هوش تصویری

برای دانلودش به ادامه مطالب رجوع کنید.افتخار بده عضو شو بعد دانلودش کن.ممنون


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , آموزشی , ,



حلقه باران زیبای خورشید – تاج خورشیدی
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
بازدید : 2487
نویسنده : محمود احمدنژاد

در زمان قدیم تاج خورشید تنها در زمان کسوف دیده می شد، اما امروزه بسیاری از رصدخانه های زمینی و فضایی از جمله سوهو در هر لحظه قادر به دیدن تاج خورشیدی هستند. دمای تاج خورشیدی حدود ‎۱۰۶ درجهٔ کلوین است. یک خروج جرم از تاج خورشیدی یک فوران پر جرم از باد خورشیدی و افزایش میدان‌های مغناطیسی است که تاج خورشید بیرون می‌آید و در فضا منتشر می‌شود.

با دیدین این ویدیو،عظمت خداوند برای شما بیشتر آشکار می شود.(دانلودش کنید)


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , آموزشی , ,



مشاوره پایان نامه و مقاله
نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1387
بازدید : 2391
نویسنده : محمود احمدنژاد

در این وبلاگ کلیه ی خدمات اجرایی و مشاوره ای مربوط به پایان نامه های دانشگاهی رشته های علوم تربیتی و روانشناسی (تمام گرایش ها)،مدیریت (تمام گرایش ها) و... در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد  به صورت تخصصی و تضمینی ارائه می شود


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد