پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1651
نویسنده : محمود احمدنژاد

جهت دانلود روی بر روی گزینه ی زیر کلیک کنید.

موفق باشید

احمدنژاد




بازدید : 1496
نویسنده : محمود احمدنژاد



بازدید : 4039
نویسنده : محمود احمدنژاد

با توجه به نقش آزمون های عملکردی در ارزشیابی کتاب علوم تجربی دوره ی ابتدایی و در ادامه ی اهداف مورد نظر در برگزاری سمینار قطبی"بررسی مبانی فلسفی و علمی آزمون های عملکردی در ارزشیابی کتاب علوم تجربی دوره ابتدایی" که در شهرستان های خو ی ، ارومیه و مهاباد با سخنرانی دکتر ایرج خوش خلق "نویسنده،محقق و عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش"برگزار شد،دبیرخانه ی علوم در نظر دارد تا اولین ی جشنواره استانی طراحی و ساخت آزمون های عملکردی  محوریت کتاب علوم ابتدایی را برگزار نماید.

جهت آشنایی بانحوه ی شرکت در جشنواره فایل مربوطه را از قسمت زیر دریافت نمایید.

نت




فایل صوتی،جزوه ی آموزشی به همراه مثال
نوشته شده در دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 1323
نویسنده : محمود احمدنژاد

سمینار برسی مبانی علمی و فلسفی آزمون های عملکردی

 

 

دبیرخانه ارزشیابی کیفی و توصیفی 

passessment.ir




بازدید : 2339
نویسنده : محمود احمدنژاد

تولید محتوا

جهت آشنایی با شرایط و نحوه شرکت در جشنواره،پکیج جشنواره را از قسمت پایین دریافت نمایید.

محتویات پکیج جشنواره:

1-دستورالعمل نحوه شرکت در جشنواره  2-فرم های داوری فنی و محتوایی  3-فرم ثبت نام  4-لوگوی دبیرخانه به همراه پوستر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با محوریت کتاب علوم دوره ی ابتدایی  5-نمونه محتوای تولید شده

نت

قابل توجه شرکت کنندگان عزیز: (نمونه محتوای تولید شده صرفاً برای راهنمایی عزیزان جهت قرار دادن لوگو ی دبیرخانه و پوستر جشنواره می باشد و هیچ گونه هدف دیگری ندارد،همکاران می توانند از خلاقیت خود جهت تولید محتوای الکترونیکی استفاده کنند).




فرم های مورد نیاز پوشه کار
نوشته شده در پنج شنبه 16 مهر 1394
بازدید : 2181
نویسنده : محمود احمدنژاد

فرم های مورد نیاز پوشه کار را از طریق لینک زیر دانلود کنید




بازدید : 1421
نویسنده : محمود احمدنژاد

مباحث تدریس شده امروز در کارگاه ارزشیابی کیفی و توصیفی ویژه همکاران جدید را از طریق لینک زیر دانلود کنید

نحوه ی تنطیم دفتر ثیت فرآیندی،مدیریت پوشه کار،بازخورد

کارگاه




بازدید : 64677
نویسنده : محمود احمدنژاد
عنوان
پايه
 

رياضي

چهارم دبستان

مطالعات اجتماعی

چهارم دبستان

هديه هاي آسمان

چهارم دبستان

فارسی نوشتاری

چهارم دبستان

چهارم دبستان

چهارم دبستان

چهارم دبستان

 

                                                                       منبع: دفتر تالیف و نشر کتب درسی



چه خوش گفت سهراب سپهری
نوشته شده در دو شنبه 19 مرداد 1394
بازدید : 1904
نویسنده : محمود احمدنژاد

سخت آشفته و غمگین بودم

به خودم می گفتم:

بچه ها تنبل و بد اخلاقند

دست کم میگیرند،

درس ومشق خود را…

باید امروز یکی را بزنم، اخم کنم

و نخندم اصلا

تا بترسند از من

و حسابی ببرند…

برای دیدن ادامه شعر به "ادامه مطلب" مراجعه کنید


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,



بازدید : 1781
نویسنده : محمود احمدنژاد

نظام ارزشیابی کیفی و توصیفی ؛دانش‌آموزانی را که در خرداد نمره نیازمند تلاش بیشتر کسب کرده باشند را با یک فرصت مجدد در شهریور مورد ارزیابی قرار می‌دهد و مجددا مورد بررسی قرار می‌دهد در این فاصله معلم با یک پروژه دانش‌آموز را مجدد ارزیابی خواهد کرد و سپس در خصوص وضعیت وی قضاوت می‌کند. اگر در دو درس ریاضی و فارسی به صورت همزمان دانش‌آموزی در نوبت شهریور هم نتواند قابلیت‌های لازم را کسب کند و معلم وی را نیازمند تلاش بیشتر بداند موضوع در شورای معلمان مدرسه مطرح و براساس شرایط دانش‌آموز تصمیم‌گیری می‌شود که ممکن است مردود یا تکرار پایه باشد.


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,



ارزشیابی کیفی - توصیفی
نوشته شده در جمعه 1 خرداد 1394
بازدید : 1861
نویسنده : محمود احمدنژاد

پرسش و پاسخ های صوتی در خصوص ارزشیابی کیفی - توصیفی که توسط دکتر شکوهی و آقای جهان آرای پاسخ داده شده اند .

۱- پوشه کار چیست و چه چیزهایی در آن قرار می گیرد ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۲- در دفتر مدیریت فرایندهای کلاسی چه مواردی ثبت می گردد ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۳- نحوه ارائه بازخورد به دانش آموزان و ارائه به والدین چگونه است ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۴- در ارزشیابی توصیفی نحوه اطلاع رسانی وضعیت تحصیلی دانش آموزان به خانواده ها چگونه است ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ- جهان آرای

۵- در ارزشیابی توصیفی معلم ما باید به دنبال تحقق چه اهدافی باشد ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ- جهان آرای

۶- برخی از معلمین بعضی از محدودیت ها را مانع اجرای دقیق ارزشیابی توصیفی می دانند از جمله تراکم بالای کلاس ، دو زبانه بودن و ... نظر شما در این خصوص چیست ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۷- با توجه به اینکه این مساله بین معلمین مطرح است که ارزشیابی توصیفی باعث شده که دانش آموزان بدون اینکه شایستگی لازم برای ارتقاء به پایه بالاتر را داشته باشند ، به پایه بالاتر ارتقاء پیدا می کنند ، نظر شما در این مورد چیست ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۸- در خصوص نحوه اطلاع رسانی به والدین از طریق کارنامه دوماهانه نظر شما چیست ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۹- تفاوتهای اساسی ارزشیابی توصیفی با سایر ارزشیابی هایی که در گذشته انجام می شده در چه مواردی است ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - دکتر شکوهی

۱۰- نگاه ارزشیابی توصیفی به جهش تحصیلی چیست ؟

دریافت فایل صوتی پاسخ - جهان آرای


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: پرسش و پاسخ , ارزشیابی کیفی و توصیفی , محمود احمدنژاد ,



نوشته شده در پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394
بازدید : 398
نویسنده : محمود احمدنژاد

  با سلام و احترام

  .... این نرم افزار تنها با هدف یاری بخشی به همکاران معلم و ساده سازی و سرعت بخشی به تکمیل نمون برگ گزارش پیشرفت تحصیلی –تربیتی، با صرف هزینه های زمانی و مادی شخصی دکتر بهمن قره داغی، بدون چشمن داشتی ، با همراهی انتشارات گردوی دانش ،تولید شده و رایگان در اختیار قرار گرفته است. بی تردید گام نخست با نارسایی هایی روبروست،  لطفا شما خوبان آگاه هر گونه می توانید چه در بخش فنی و چه علمی برای ارتقا نسخه های بعدی یاریگری خود را از ما دریغ نفرمایید.

مراحل استفاده از نرم افزار

  • ·         روی گزینه ی دانلود کلیک کرده و فایل نرم افزار را پیاده نمایید
  • ·         فایل را به مدیر مدرسه داده تا ابتدا از حالت فشرده در آورده و سپس روی سیستم کامپیوتری که نرم افزار توصیفی مدرسه، روی آن نصب است فایل «مدیر »را نصب و اجرا نماید.
  • ·         پس از بارگذاری ( مشخصات دانش آموز و کلاس و...) فایل« معلم »را در اختیار معلم قرار گیرد تا او با کمک راهنماهای هر بخش نسبت به تکمیل توصیف عملکرد در خانه در مدرسه در ...  اقدام کند
  • ·         پس از تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی توسط معلم و کنترل نهایی یک به یک آنها به این معنا که  آیا توصیف ها روان و گویا هست ؟ آیا توصیف ها با واقعیت یادگیری دانش آموز همخوانی دارد ؟ آیا توصیف ها به قدری بلند نیست که از مکان معین شده کارنامه خارج گردد و... فایل به مدرسه داده می شود.
  • ·         مدیر بعد از دریافت، نمون برگ «الف» را پرینت گرفته و به معلم خواهد داد .
  • ·     معلم نمون برگ «الف» را تحویل اولیای دانش آموز می نماید . تا اولیا با مطالعه توصیف معلم ، از کم و کیف عملکرد تحصیلی – تربیتی فرزند خود آگاه شده و چنانچه ضعفی در عملکرد تحصیلی-تربیتی وی مشاهده کنند قادر باشند نسبت به انجام فعالیت‌های اصلاحی یا تکمیلی خود به منظور بهبود عملکرد دانش آموز با رهنمودها و توصیه‌های معلم اقدام نمایند.

 توجه:

 ابتدا فایل راهنما را مطالعه و سپس فایل اصلی  دانلود گردد .

 دانلود نرم افزار         راهنمای استفاده از نرم افزار


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ارزشیابی کیفی و توصیفی ,



نمونه تکمیل شده کارنامه های جدید ارزشیابی توصیفی
نوشته شده در سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
بازدید : 29884
نویسنده : محمود احمدنژاد



یک نمونه توصیف عملکرد برای دانش آموز پایه چهارم
نوشته شده در سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
بازدید : 14563
نویسنده : محمود احمدنژاد

یک نمونه توصیف عملکرد برای دانش آموز "پایه چهارم" بخوانید و  نقد و بررسی بفرمایید.

فارسی:

بعضی از درس ها را تقریبا روان می خواند برای اینکه همه ی درس های فارسی را، صحیح و روان بخواند و املای  آنها را  درست بنویسد نیاز مند انجام و اجرای دقیق رهنمودهای معلم دارد؛ به شرکت در بحث‌های کلاسی  چندان علاقه‌ی خاصی ندارد؛ هر موضوع قابل فهمی به او داده شود، با مراقبت و صرف زمان درباره‌ی آن موضوع، با کلمات و جملات ساده می نویسد ضمن اینکه در رعایت اصول درست‌نویسی و درج نشانه‌های نگارشی، به دقت و توجه بیشتری نیاز دارد.    (قابل قبول)

 قرآن:

به درس قرآن علاقه دارد  و تلاش زیادی هم می کند  اما در خواندن آیات و عبارات قرآنی، هنوز به آموزش بیشتری نیاز دارد. برای روان خوانی بهتر و بیشتر، باید بخش بخش خواندن را تمرین کند و به نوار قرآن زیاد گوش دهد.  داستان‌های قرآنی را با زحمت زیاد، بازگو می‌کند.  با پیشرفت در درس فارسی پیام های قرآنی را نیز  می تواند توضیح دهد. (قابل قبول)

 ریاضی:

 ضرب های 5 به بالا را با انگشتان دست ‘درست انجام می دهد در صورتیکه بتواند جدول ضرب حفظ کند،در انجام تقسیم موفق خواهد بود . در  تبدیل الگوی هندسی به نماد ریاضی  ، ساده کردن کسرها و درک اندازه های زاویه با  تمرین و اجرای رهنمود معلم موفق خواهد شد .همچنین اگر روان خوانی او قوی گردد بهتر می تواند درک درستی از حل مسئله با راهبردهای متفاوت داشته باشد.( نیاز به تلاش)

 علوم

در انجام آزمایش‌های این درس، با اعضای گروه خود به نحو احسن همکاری می‌کند. می‌تواند برای بیشتر موضوعاتی که خوانده، مثال‌هایی  ارائه دهد. گاهی اوقات در هنگام تدریس علوم، ضمن مشارکت فعال، سؤالات بحث برانگیزی را طرح می‌کند.( خوب)

  هنر:

در خلق آثار هنری خود، خلاق است و از ابزارها به درستی و به صورت مرتب اسفاده می‌کند. آنچه را که ارائه می‌دهد می تواند به خوب معرفی می‌کند . بعضی وقت ها  توانایی بیان احساسات خود و دیگران را در قالب یک اثر هنری دارد. (خیلی خوب)

 تربیت بدنی:

نسبت به انجام بازی‌های گروهی علاقه‌ی زیادی دارد. مهارت‌های مقدماتی ورزش فوتبال، والیبال، طناب‌زنی و تنیس را می‌داند. در فعالیت‌های مربوط به آمادگی جسمانی نیز شرکت فعالی دارد .(خیلی خوب)

 هدیه های آسمان :

در مباحث مربوط به این درس، اظهار نظر نمی‌کند. در بحث احکام اسلامی (نماز آیات و...)  پیشرفت خوبی دارد. جالب اینکه سعی دارد  در رفتارهایش، پیامبران بزرگوار و شخصیت‌های دینی را الگوی خود قرار دهد. (خیلی خوب)

 اجتماعی:

 با راهنمایی  و کمک معلم به ویژگی های دوره های تاریخی اشاره می‌کند و با زبان کودکانه، تا حدودی آنها را نقد و بررسی می‌کند. ضمن اینکه به  جهت‌های جغرافیایی را تشخیص داده و آنها را  معرفی و توضیح می‌دهد. (خوب)

شایستگی های عمومی:

دانش‌آموز مهربان دوست داشتنی است و با دوستان خود به گرمی و مهر رفتار می کند.به بهداشت خود اهمیت می‌دهد.احساس مسئولیت وی در کارهایی که به او سپرده می‌شود، قابل‌تحسین است و پیوسته سعی دارد تا به‌درستی قوانین کلاس و مدرسه را رعایت نماید. چنانچه کتاب های داستانی قابل فهم سن خود را ‘بخواند  در درس هایش نیز موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد .( خیلی خوب)


:: برچسب‌ها: توصیف عملکرد , محموداحمدنژاد ,



بدون هیچ گونه تعارف
نوشته شده در شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 1583
نویسنده : محمود احمدنژاد

فردا را امروز معنا می کنی و تو تنها بهانه ی فردایی

روزت مبارک معلم عزیزم




معنای پدر
نوشته شده در شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 1548
نویسنده : محمود احمدنژاد

به یاد تمام پدران عزیز دنیا


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,



پذیرش مقالات
نوشته شده در جمعه 4 ارديبهشت 1394
بازدید : 1629
نویسنده : محمود احمدنژاد

به لطف و میمنت خداوند و پشتیبانی همکاران و خانواده عزیزم  3 مقاله ی بنده در کنفرانس بین المللی دانشگاه استانبول ترکیه مورد پذیرش قرار گرفته و آماده انتشار در مجلات ISI می باشند.

از همه عزیزان کمال تشکر را دارم.

عنوان مقالات پذیرش شده:

1- Organizational of Education and entrepreneurs ( challenges , barriers and tactics ).

2- Neuroticism personality dimensions and job stress and anxiety death of Imam Khomeini Hospital nurses city of Mahabad.

3- entrepreneurship and the role of teachers in its development.


:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , ,



چه کسانی ؟ چرا؟.........
نوشته شده در دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 1535
نویسنده : محمود احمدنژاد

برگرفته از سایت http://akt1388.persianblog.ir،جناب آقای دکتر قره داغی

صرفاً جهت اطلاع رسانی

به ادامه مطلب رجوع کنید....




منابع مناسب ارزشیابی کیفی و توصیفی
نوشته شده در یک شنبه 28 دی 1393
بازدید : 1990
نویسنده : محمود احمدنژاد

  • تقویت مهارت املانویسی با بازخورد توصیفی.  بهمن قره داغی، (1391). چاپ اول، تهران : انتشارات لوتوس.
  • راهنمای آشنایی مادران و پدران با برنامه ارزشیابی کیفی  ـ توصیفی . بهمن قره‌داغی 1391 ). تهران : انتشارات زنده اندیشان .  ویراست دوم
  • مدیریت بازخورد، بهمن  قره داغی ( 1392) ویرایش دوم تهران: انتشارات زنده اندیشان
  • خود سنجی و همسال سنجی ؛ مقصد ارزش یابی کیفی – توصیفی( 1392)  بهمن قره داغی ویرایش دوم تهران: انتشارات زنده اندیشان
  •   مدیریت پوشه کار، جورچین دانستن، توانستن و به کاربستن در ارزش‌یابی کیفی – توصیفی. بهمن  قره داغی (1392)  ویرایش د وم تهران: انتشارات زنده اندیشان
  • سنجش مشاهده‌ای، شیوه نو در خدمت ارزش‌یابی کیفی؛ توصیفی. بهمن قره داغی،(1389). چاپ نهم، تهران : انتشارات کورش چاپ. ویراست دوم
  • بهبود یادگیری با آزمون‌های مداد - کاغذی.  بهمن قره داغی،(1389). چاپ نهم، تهران : انتشارات کورش چاپ.
  • سنجش فرایند و فراورده‌ی یادگیری روش‌های قدیم و جدید . علی اکبر  سیف،( 1384). تهران: مؤسسه انتشارات آگاه. چاپ اول.
  • راهنمای اجرای ارزش‌یابی کیفی؛ توصیفی در کلاس درس،  محمد حسنی،( 1389).تهران : نشر عابد. ویراست دوم.
  • اصول و راهنمای عملی تهیه و ارایه‌ی بازخورد‌های توصیفی در کلاس درس. ایرج خوش‌خلق،( 1389 ). تهران : انتشارات نشر جوان امروز.
  • اصول و راهنمای عملی آموزش گام به گام ساخت و تهیه‌ی آزمون عملکرد. ایرج خوش‌خلق،( 1391 ). تهران : انتشارات زنده اندیشان .
  • ارزش‌یابی توصیفی یعنی بازخورد مؤثر. طاهره رستگار، ( 1389). تهران : انتشارات : منادی تربیت .
  • راهنمای عملی برای سنجش و مداخله، دکتر محمود تلخابی ، انتشارات: کوروش چاپ ،(1393)
  • اندازه گیری ، سنجش و ارزشیابی آموزشی ، دکتر علی اکبر سیف ، انتشارات : دوران
  • سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی ، دکتر حسین لطف آبادی ، انتشارات : سمت

 برای تهیه ی این کتاب ها با مراکز پخش:تهران -  انتشارات:  زنده‌اندیشان و کورش چاپ به شماره های زیر تماس بگیرید :88427838  و 88459412 




بازدید : 884
نویسنده : محمود احمدنژاد
         

 

         



بازدید : 1444
نویسنده : محمود احمدنژاد

به حول و قوت الهی و با کمک و همکاری مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان مهاباد،دبیرخانه استانی علوم تجربی اقدام به برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با محوریت کتب علوم ابتدایی نموده است.از کلیه همکاران فرهنگی شاغل در مدارس عادی یا استثنایی استان آذربایجان غربی دعوت می شود تا در این جشنواره شرکت نمایند.

جهت اطلاع بیشتر می توانید دستور العمل و فرم ثبت نام را دانلود نمایید.

دستورالعمل               فرم ثبت نام

بنا به درخواست های مکرر همکاران ارجمند نسبت به تمدید مهلت ارسال آثار ،

  کمیته دبیر خانه علوم تجربی استان آذربایجان غربی جهت ارج نهادن به درخواست این عزیزان مهلت ارسال را تا دهم اسفند ماه تمدید نمود.

 


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: دبیرخانه استانی علوم تجربی , فراخوان , تولید محتوای الکترونیکی , آذربایجان غربی , مدیریت آموزش و پرورش مهاباد ,



مدیر مدرسه
نوشته شده در جمعه 28 آذر 1393
بازدید : 2071
نویسنده : محمود احمدنژاد

در این کتاب مشکلاتی در رمان بیان می شود که بعد از گذشت 100 سال هنوز هم این مشکلات در مدارس وجود دارد.به شما توصیه می کنم رمان مدیر مدرسه که به دست توانای نویسنده ی بنام جلال آل احمد نگاشته شده است را یکبار بخوانید و از آن عبرت بگیریم.

با کلیک روی تصویر می توانید آن را دانلود کنید

 


:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , خواندنی ها , آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: مدیر مدرسه , جلال آل احمد , محموداحمدنژاد , کتاب ,



آیا نیم کره چب مغز شمافعال است؟
نوشته شده در چهار شنبه 16 مهر 1393
بازدید : 1788
نویسنده : محمود احمدنژاد

قطاربه کدام سمت حرکت می کند

لطفا کمی صبر کنید تا فایل متحرک تصویری بارگذاری شود ........

 

برای تحلیل پاسخ تان به ادامه مطلب مراجعه کنید...


:: برچسب‌ها: "نیمکره چپ مغز" ,



بازدید : 1689
نویسنده : محمود احمدنژاد

روز اول                روز دوم      روز سوم      روزچهارم       روزپنجم       

جهت دانلود هر کدام از محتواها روی روز مورد نظر کلیک کنید.

با تشکر

 

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,



سبک زندگی
نوشته شده در یک شنبه 9 شهريور 1393
بازدید : 1124
نویسنده : محمود احمدنژاد

کلیپی زیبا در راستای اهمیت کتاب مطالعات اجتماعی

برگرفته از سایت aviny.com


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,



بازدید : 11997
نویسنده : محمود احمدنژاد

کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی سال تحصیلی 94- 93 جهت دانلود و استفاده همکاران

کتاب اصلی

کاربرگه ها


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: "کتاب مطالعات اجتماعی" , "پایه چهارم" , "محمود احمدنژاد" ,



اینفوکرافیک کودک فلسطینی
نوشته شده در دو شنبه 13 مرداد 1393
بازدید : 1244
نویسنده : محمود احمدنژاد

بنده زیاد اهل سیاست نیستم ولی نمی توانم چشمانم را ببندم ، بخوانید و بدانید چه بر سر کودکان فلسطینی می آید...
دو کودک ۱۲ ساله، یکی شهرک‌نشین اسرائیلی و دیگرش فلسطینی با هم جنگ می‌کنند و هر دو را پلیس اسرائیل بازداشت می‌کند . . .
سپس چه خواهد شد؟

به ادامه مطلب رجوع کنید...

برگرفته از سایت http://alisabah.com

با تشکر از آقای نیکزاد


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,



شاه دزد
نوشته شده در پنج شنبه 9 مرداد 1393
بازدید : 1155
نویسنده : محمود احمدنژاد

در یک دزدی بانک یکی از ایالات آمریکا دزد فریاد کشید :
همه افراد حاضر در بانک ، حرکت نکنید ، پول مال دولت است و زندگی به شما تعلق دارد
همه در بانک به آرامی روی زمین دراز کشیدند
این «شیوه تغییر تفکر» نام دارد، تغییر شیوه معمولی فکر کردن .
هنگامیکه دزدان بانک به خانه رسیدند، جوانی که (مدرک لیسانس اداره کردن تجارت داشت)...

به ادامه مطلب مراجعه کنید... 


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,



ما کجا؟ بچه ها کجا؟
نوشته شده در یک شنبه 29 تير 1393
بازدید : 972
نویسنده : محمود احمدنژاد

ﻣﺪﯾﺮ : ﭘﺴﺮ ﺷﻤﺎ ﺍﺧﺮﺍﺟﻪ !

ﭘﺪﺭ: ﺍﺧﻪ ﭼﺮﺍ؟ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭘﺪﺭﺵ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻟﯿﻠﺶ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻧﻢ !

ﻣﺪﯾﺮ : ﺷﺮﻡ ﺍﻭﺭﻩ ! ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺩﻭﺭﻩ ﮐﺎﺭﯾﻢ ﻫﺮﮔﺰﺑﺎ ﭼﻨﯿﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﭘﺪﺭ:

ﻣﺤﺾ ﺭﺿﺎﯼ

ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﯿﻦ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟ ﺍﻭﻥ ﺑﭽﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ .ﺍﺧﻪ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟

ﮐﺘﮏ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﻧﻤﺮﻩ ﺻﻔﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻓﺤﺶ ﺩﺍﺩﻩ! ﺍﺧﻪ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ !

ﻣﺪﯾﺮ : ﺑﭽﻪ ﺷﻤﺎ …

ﭘﺪﺭ: ﺑﭽﻪ ﻣﻦ ﭼﯽ؟

ﻣﺪﯾﺮ : ﺑﭽﻪ ﺷﻤﺎ ﺟﻠﻮﯼ ﻫﯿﺠﺪﻩ ﺟﻔﺖ ﭼﺸﻢ . ﺑﻪ ﻣﻌﻠﻤﺶ ﮔﻔﺘﻪ :

ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ ﻋﺸﻘﻢ ! ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺑﭽﻪ ﮐﻼﺱ ﺩﻭﻡ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﺑﻌﯿﺪﻩ ….

ﭘﺪﺭ ﭘﺮﯾﺪ ﻭﺳﻂ ﺣﺮﻓﻬﺎﯼ ﻣﺪﯾﺮ ﻭ ﺑﺎ ﻟﺤﻦ ﺗﻨﺪﯼ ﮔﻔﺖ : ﺳﻌﻴﺪ ﺍﻻﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟

ﻣﺪﯾﺮ :ﭘﺸﺖ ﺩﺭ ﺩﻓﺘﺮ !

ﭘﺪﺭ ﺳﺮﯾﻊ ﺍﺯ ﺟﺎﯾﺶ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺩﻓﺘﺮ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ . ﺳﻌﻴﺪ ﺁﻧﺠﺎ ﻧﺒﻮﺩ ﭼﺸﻢ ﭼﺮﺧﺎﻧﺪ .

ﺭﻭﯼ ﺭﺩﯾﻒ

ﺻﻨﺪﻟﯽ ﻫﺎ ﮐﯿﻒ ﭘﺴﺮﺵ ﺭﺍ ﺷﻨﺎﺧﺖ !

ﺭﻭﯼ ﮐﯿﻒ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ A4 ﺑﺎ ﺧﻂ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺩﺳﺖ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯼ ﺳﻌﻴﺪ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ ……

ﭼﺸﻢ ﻫﺎﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﺷﺒﯿﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﻮﺩ. ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺶ ﺑﺎﺑﺎ




رمضان
نوشته شده در پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 1420
نویسنده : محمود احمدنژاد

رمضان.اثری زیبا از سیروان بابایی

خدواندا قدرت دادی ، بی منت. از این بعد هم فقط تو تکیه گاهم هستی


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,



ماساژ درمانی با مار
نوشته شده در سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 1275
نویسنده : محمود احمدنژاد

ماساژ درمانی با مار

موسسه "جاکارتا اسپا"، با استفاده از مارهایی مانند پیتون و ... ماساژدرمانی ویژه ای را ایجاد کرده که مورد استقبال شدید قرار گرفته است.

موسسین این روش می گویند هورمون ترس و آزاد شدن آن در بدن خوب و مفید است و بنابراین ماساژ با مار، می تواند به ایجاد این ترس کمک کند و ترشح آدرنالین باعث ریلکس شدن بیشتر بدن هم می شود.

گفتنی است این تئوری با نظریات علمی نمی خواند.

برای مشاهده سایر تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: "مار درمانی" , "محمود احمدنژاد" ,



پذیرش مقاله و چاپ آن در مجله علمی پژوهشی
نوشته شده در چهار شنبه 14 خرداد 1393
بازدید : 2326
نویسنده : محمود احمدنژاد

پذیرش مقاله بنده با عنوان هوش سازمانی ناجی آسیب های روانی در کنگره علوم تربیتی و آسیب های اجتماعی


:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , ,



"یک تصویر ، هزار معنا"
نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1393
بازدید : 963
نویسنده : محمود احمدنژاد

چه چیزی می تواند این حسرت را جبران کند.خانواده یا جامعه؟


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: "یک تصویر ، هزار معنا" , "محموداحمدنژاد" ,



روز پدر بهانه ست با پدر بودن اصل است
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 917
نویسنده : محمود احمدنژاد

ﻋﻤﺮﯼ ﭘﺸﺘﻢ ﺑﻮﺩﯼ ﻭﻟﯽ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﻧﺎﻟﻪ ﺍﺕ ﺭﻭ ﻧﺸﻨﯿﺪﻡ .....
ﻫﻤﻪ ﮐﺴﻢ ﺑﻮﺩﯼ ﻭﻟﯽ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﻢ ﺑﻪ ﺍﺑﺮﻭﺕ ﻧﺪﯾﺪﻡ ......
ﺩﺭﺩ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺟﻮﻥ ﺧﺮﯾﺪﯼ ﺗﺎ ﻣﻦ ﮐﻢ ﻧﯿﺎﺭﻡ ....
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﯾﻪ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺩﺍﺭﻡ ........
ﻫﺮ ﭼﯽ ﺑﻼ ﺩﺍﺭﯼ ﺳﺮﻡ ﺑﯿﺎﺭ ......
ﻭﻟﯽ ﻧﺬﺍﺭ ﺍﺷﮏ ﭘﺪﺭﻣﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,



یک تصویر ، هزار معنا
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1261
نویسنده : محمود احمدنژاد

کاش می شد اهمیت یادگیری مشاهده ای را درک کرد...


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: "یادگیری مشاهده ای" ,



یک تصویر ، هزار معنا
نوشته شده در یک شنبه 21 ارديبهشت 1393
بازدید : 1282
نویسنده : محمود احمدنژاد

روزی همگان خواهند دانست ، زندگی را با اندوخته ها نمی سنجند، بله ملاک بخشایش و ایثار است.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,
:: برچسب‌ها: "یک تصویر هزار معنا" , "محمود احمدنژاد" ,



این عکس جزء 100 عکس برتر قرن انتخاب شد...
نوشته شده در پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
بازدید : 1889
نویسنده : محمود احمدنژاد


پسر بچه ای در سال ۱۹۱۴ دوچرخه اش را به درختی بست تا به جنگ برود، اما هیچ وقت باز نگشت.


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,



یادم باشد...
نوشته شده در جمعه 29 فروردين 1398
بازدید : 4002
نویسنده : محمود احمدنژاد


:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , ,



سال نو مبارک
نوشته شده در چهار شنبه 28 اسفند 1388
بازدید : 931
نویسنده : محمود احمدنژاد




تکامل
نوشته شده در دو شنبه 26 اسفند 1388
بازدید : 1405
نویسنده : محمود احمدنژاد

کاری از سیروان بابا آغایی


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد