پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394
بازدید : 397
نویسنده : محمود احمدنژاد

  با سلام و احترام

  .... این نرم افزار تنها با هدف یاری بخشی به همکاران معلم و ساده سازی و سرعت بخشی به تکمیل نمون برگ گزارش پیشرفت تحصیلی –تربیتی، با صرف هزینه های زمانی و مادی شخصی دکتر بهمن قره داغی، بدون چشمن داشتی ، با همراهی انتشارات گردوی دانش ،تولید شده و رایگان در اختیار قرار گرفته است. بی تردید گام نخست با نارسایی هایی روبروست،  لطفا شما خوبان آگاه هر گونه می توانید چه در بخش فنی و چه علمی برای ارتقا نسخه های بعدی یاریگری خود را از ما دریغ نفرمایید.

مراحل استفاده از نرم افزار

  • ·         روی گزینه ی دانلود کلیک کرده و فایل نرم افزار را پیاده نمایید
  • ·         فایل را به مدیر مدرسه داده تا ابتدا از حالت فشرده در آورده و سپس روی سیستم کامپیوتری که نرم افزار توصیفی مدرسه، روی آن نصب است فایل «مدیر »را نصب و اجرا نماید.
  • ·         پس از بارگذاری ( مشخصات دانش آموز و کلاس و...) فایل« معلم »را در اختیار معلم قرار گیرد تا او با کمک راهنماهای هر بخش نسبت به تکمیل توصیف عملکرد در خانه در مدرسه در ...  اقدام کند
  • ·         پس از تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی توسط معلم و کنترل نهایی یک به یک آنها به این معنا که  آیا توصیف ها روان و گویا هست ؟ آیا توصیف ها با واقعیت یادگیری دانش آموز همخوانی دارد ؟ آیا توصیف ها به قدری بلند نیست که از مکان معین شده کارنامه خارج گردد و... فایل به مدرسه داده می شود.
  • ·         مدیر بعد از دریافت، نمون برگ «الف» را پرینت گرفته و به معلم خواهد داد .
  • ·     معلم نمون برگ «الف» را تحویل اولیای دانش آموز می نماید . تا اولیا با مطالعه توصیف معلم ، از کم و کیف عملکرد تحصیلی – تربیتی فرزند خود آگاه شده و چنانچه ضعفی در عملکرد تحصیلی-تربیتی وی مشاهده کنند قادر باشند نسبت به انجام فعالیت‌های اصلاحی یا تکمیلی خود به منظور بهبود عملکرد دانش آموز با رهنمودها و توصیه‌های معلم اقدام نمایند.

 توجه:

 ابتدا فایل راهنما را مطالعه و سپس فایل اصلی  دانلود گردد .

 دانلود نرم افزار         راهنمای استفاده از نرم افزار


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ارزشیابی کیفی و توصیفی ,



نمونه تکمیل شده کارنامه های جدید ارزشیابی توصیفی
نوشته شده در سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
بازدید : 29877
نویسنده : محمود احمدنژاد



یک نمونه توصیف عملکرد برای دانش آموز پایه چهارم
نوشته شده در سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
بازدید : 14551
نویسنده : محمود احمدنژاد

یک نمونه توصیف عملکرد برای دانش آموز "پایه چهارم" بخوانید و  نقد و بررسی بفرمایید.

فارسی:

بعضی از درس ها را تقریبا روان می خواند برای اینکه همه ی درس های فارسی را، صحیح و روان بخواند و املای  آنها را  درست بنویسد نیاز مند انجام و اجرای دقیق رهنمودهای معلم دارد؛ به شرکت در بحث‌های کلاسی  چندان علاقه‌ی خاصی ندارد؛ هر موضوع قابل فهمی به او داده شود، با مراقبت و صرف زمان درباره‌ی آن موضوع، با کلمات و جملات ساده می نویسد ضمن اینکه در رعایت اصول درست‌نویسی و درج نشانه‌های نگارشی، به دقت و توجه بیشتری نیاز دارد.    (قابل قبول)

 قرآن:

به درس قرآن علاقه دارد  و تلاش زیادی هم می کند  اما در خواندن آیات و عبارات قرآنی، هنوز به آموزش بیشتری نیاز دارد. برای روان خوانی بهتر و بیشتر، باید بخش بخش خواندن را تمرین کند و به نوار قرآن زیاد گوش دهد.  داستان‌های قرآنی را با زحمت زیاد، بازگو می‌کند.  با پیشرفت در درس فارسی پیام های قرآنی را نیز  می تواند توضیح دهد. (قابل قبول)

 ریاضی:

 ضرب های 5 به بالا را با انگشتان دست ‘درست انجام می دهد در صورتیکه بتواند جدول ضرب حفظ کند،در انجام تقسیم موفق خواهد بود . در  تبدیل الگوی هندسی به نماد ریاضی  ، ساده کردن کسرها و درک اندازه های زاویه با  تمرین و اجرای رهنمود معلم موفق خواهد شد .همچنین اگر روان خوانی او قوی گردد بهتر می تواند درک درستی از حل مسئله با راهبردهای متفاوت داشته باشد.( نیاز به تلاش)

 علوم

در انجام آزمایش‌های این درس، با اعضای گروه خود به نحو احسن همکاری می‌کند. می‌تواند برای بیشتر موضوعاتی که خوانده، مثال‌هایی  ارائه دهد. گاهی اوقات در هنگام تدریس علوم، ضمن مشارکت فعال، سؤالات بحث برانگیزی را طرح می‌کند.( خوب)

  هنر:

در خلق آثار هنری خود، خلاق است و از ابزارها به درستی و به صورت مرتب اسفاده می‌کند. آنچه را که ارائه می‌دهد می تواند به خوب معرفی می‌کند . بعضی وقت ها  توانایی بیان احساسات خود و دیگران را در قالب یک اثر هنری دارد. (خیلی خوب)

 تربیت بدنی:

نسبت به انجام بازی‌های گروهی علاقه‌ی زیادی دارد. مهارت‌های مقدماتی ورزش فوتبال، والیبال، طناب‌زنی و تنیس را می‌داند. در فعالیت‌های مربوط به آمادگی جسمانی نیز شرکت فعالی دارد .(خیلی خوب)

 هدیه های آسمان :

در مباحث مربوط به این درس، اظهار نظر نمی‌کند. در بحث احکام اسلامی (نماز آیات و...)  پیشرفت خوبی دارد. جالب اینکه سعی دارد  در رفتارهایش، پیامبران بزرگوار و شخصیت‌های دینی را الگوی خود قرار دهد. (خیلی خوب)

 اجتماعی:

 با راهنمایی  و کمک معلم به ویژگی های دوره های تاریخی اشاره می‌کند و با زبان کودکانه، تا حدودی آنها را نقد و بررسی می‌کند. ضمن اینکه به  جهت‌های جغرافیایی را تشخیص داده و آنها را  معرفی و توضیح می‌دهد. (خوب)

شایستگی های عمومی:

دانش‌آموز مهربان دوست داشتنی است و با دوستان خود به گرمی و مهر رفتار می کند.به بهداشت خود اهمیت می‌دهد.احساس مسئولیت وی در کارهایی که به او سپرده می‌شود، قابل‌تحسین است و پیوسته سعی دارد تا به‌درستی قوانین کلاس و مدرسه را رعایت نماید. چنانچه کتاب های داستانی قابل فهم سن خود را ‘بخواند  در درس هایش نیز موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد .( خیلی خوب)


:: برچسب‌ها: توصیف عملکرد , محموداحمدنژاد ,



بدون هیچ گونه تعارف
نوشته شده در شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 1580
نویسنده : محمود احمدنژاد

فردا را امروز معنا می کنی و تو تنها بهانه ی فردایی

روزت مبارک معلم عزیزم




معنای پدر
نوشته شده در شنبه 12 ارديبهشت 1394
بازدید : 1546
نویسنده : محمود احمدنژاد

به یاد تمام پدران عزیز دنیا


:: موضوعات مرتبط: خواندنی ها , ,



پذیرش مقالات
نوشته شده در جمعه 4 ارديبهشت 1394
بازدید : 1624
نویسنده : محمود احمدنژاد

به لطف و میمنت خداوند و پشتیبانی همکاران و خانواده عزیزم  3 مقاله ی بنده در کنفرانس بین المللی دانشگاه استانبول ترکیه مورد پذیرش قرار گرفته و آماده انتشار در مجلات ISI می باشند.

از همه عزیزان کمال تشکر را دارم.

عنوان مقالات پذیرش شده:

1- Organizational of Education and entrepreneurs ( challenges , barriers and tactics ).

2- Neuroticism personality dimensions and job stress and anxiety death of Imam Khomeini Hospital nurses city of Mahabad.

3- entrepreneurship and the role of teachers in its development.


:: موضوعات مرتبط: مقالات علمی پژوهشی , ,